Klachten / Suggesties – Huisartsenpraktijk "Het Station" – Aalten
Header afbeelding
Huisartsenpraktijk "Het Station"
Stationsstraat 32A 7122 AT
Aalten

Klachten / Suggesties

Klachten

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij stellen het zeer op prijs dit zo snel mogelijk van u te horen, zodat wij dit met u kunnen bespreken en samen naar een oplossing kunnen zoeken.

U kunt via het klachtenformulier uw klacht aan de praktijk doorgeven. Deze wordt binnen ons team zorgvuldig behandeld en besproken. Indien de klacht nog niet helemaal duidelijk is, kan uw huisarts of een andere medewerker u eventueel bellen. Vervolgens zullen wij telefonisch of via een afspraak  op uw klacht reageren. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen 2 weken in behandeling te nemen.

Bent u daarna nog niet tevreden? Dan kunt u altijd contact opnemen met de onafhankelijke Klachtencommissie in onze regio, waarbij de huisartsenpraktijk is aangesloten. Dit is de kalchtencommisie van Huisartsen Zorg Oost-Ahcterhoek (HZOA).

Indien u de klacht niet direct met onze praktijk wilt bespreken, kunt u eveneens uw klacht bij deze klachtencommissie indienen.

Heeft u een suggestie voor onze praktijk?

Indien u suggesties heeft voor aanpassingen in de praktijk of voor de zorg die wij u bieden horen we dat graag van u. U kunt natuurlijk altijd uw suggesties doorgeven aan een van de medewerkers van de praktijk. In de wachtkamer staat een ideeënbus. Middels onderstaand formulier kunt u ook uw suggestie digitaal doorgeven. We zullen dan uw suggestie beoordelen en bekijken wat we er mee kunnen doen. Alvast bedankt voor uw ideeën!”

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord